又要提升班喇orz
好討厭上呀XD
所以OMI左佢(8)
lunch同啲好耐冇一齊食飯的同學食XD
其實係因為某原因而已XD況且今日又冇野做(Y)
不過都好既...我真係好耐冇同佢地食喇orz
講講下...原來佢地暑假都諗住搞Camp...orz
心想: 撞鬼囉XD...GaG團又搞, 自己班又搞, 宜加連佢地都搞...我去得邊個?xDDD
我仲諗住暑假去旅行添...唔洗諗嚕XD
齋去Camp都食唒我隻車orz
上星期話今日要去嫲嫲到, 所以特意抽時間去...
當然係同冰佬一齊去啦orz
去到同嫲嫲傾左陣...都係傾返近期啲野咁喇xD
不知不覺傾左成粒鐘...
跟住掉低冰佬...同lunch班同學一齊去睇Film...
想想...又好似好耐冇同佢地去睇Film...orz
不過都係算喇XD今日做唒咪幾好(8)
睇咩呢?咪係睇Date Movie—搞乜鬼愛情爛片王囉XD
之前已經想睇的了XD因為睇電視的片段已經覺得應該幾好笑zD
開頭都幾好笑嫁...不過中間就馬馬地啦...
最好笑既係打藍球果到XD睇到我O唒咀...
真係好鬼核特><"
最鐘意套film加插其他flim既角色落去XD
最深刻既係...魔界同冒牌伴郎生擒姊妹團...XD
都算幾好睇啦...不過此終無想像中咁好笑XD"
Dinner果陣...先記起要打比某人orz
佢要既野我搵唔到, 要佢諗要咩之嘛...佢都答唔出orz[雖然我成日都係咁XD]W君真麻煩xD
食完dinner, 返去嫲嫲到接冰佬...
誰知老爹都黎左...orz
坐左陣就返歸嚕XD
可能早起身又無午睡片刻...所以有啲累orz
不過, 精神告訴我一定要瞳monster..XD
就大結局啦!!唔睇唔得XD
原來係約翰有問題先= =+
跟住先搞到麗娜記憶錯亂= =++
[細個的約翰愈睇愈可愛XD]
跟住冰佬霸住部機好耐...做完monster先比返我...
果時我已經無精神去打日記了...打日記需時甚久呢XD
拎返部機, 收了友樹的舞-乙Hime#23+dl了交響#46...
由於友樹話#23裡, 命係大活躍的++++
所以走左去睇XD
命真係好可愛呢=//=
當然仲有下半場啦XD交響#46>W<
我等左好耐XD[天音: 咪又係一個星期orz]
今集唔知點解令我諗想不少野...可能係因為有啲累累地, 所以思維怪怪地咁XD
有一景既然令我想起千與千尋orz
加上優萊卡再一次起變化...
我只想到...她可能會與大地溶合也不一樣...
結局可能會是蘭頓和優萊卡分開>口<
對我來說可是半bad ending了=_=
仲有仲有!!
米多尼克!!>//<好受呀XD
半脫!!XD頭髮好像長了?好可愛>▽<
好想CAP圖的= ="但係CAP完有果啲唔知咩阻住左=3=BUBU
就醬了XD
>回Takeru日記
感概呢?XD雖然大多數都差唔多...
但係打下無防既XD
我等你打呀下xD
你打錯字啦XD係憤怒...唔係憤"努"呀XD!!
交響就大結局啦><好想快啲睇呀>口<!!
記住努力下喇!知道嘛?zD
|