啦啦(8)~今日好無聊呀=_=
lunch果陣...一邊食一邊補尋日的日記orz
跟住比左冰佬用機...
我去返入房...無野做XD
咪諗下漫漫啲野囉...諗諗下有個問題呢...
個故事...唔係長篇故事來的orz
可能會短短地咁...
仲有其他野咁喇...
諗完...又睇下書呀咁...好無聊= ="
終於等到冰佬落街啦XD
我用復部機...睇死神#2....
真係好好睇>w<
喜上短篇故事XD起碼無交響咁釣引>口<!!
雖然兩者都咁好睇XD
今日好無聊...真係無咩好打XD
所以呢...
今日就醬囉...[逃XD]
敬祝各明天會考視覺的同學...會考順利>w@
|