今日係陸運會既第二日...也就是最後一日xD
有一件開心的事XD, 也有一件不太高興的事....還有一種種奇怪的現象XD
今日依然四社為家XD
得閒去下紅社...去下藍綠社咁...
四個社都坐過XD
紅社坐得最少...因為好容易被人逗XD
當然要講件開心既事先喇XD
我...我...跑到...尾二呀XD好聽啲既咪第四囉= =+
真係嫁!!唔係第尾!!(Y)
真係好開心>w<
而且我同第三果個相差0.x秒左右><
眼見差唔多到終點...第三果個又係我前面不遠= =+
我咪試下發力追囉xD
點知佢又發力orz搞到咁orz
就係咁就衰左嚕><"
不過...諗返起起跑果跑...
真係超驚...
到起跑喇...我只係聽到格離啲腳步聲愈來愈大愈來愈近...
咁我就開始驚喇...開始想喪跑mode..XD
你唔知咋...果種感覺, 真係好似被鬼追咁...又唔敢向後望orz
連初初諗要點跑...點呼吸都忘記得一乾二淨orz
其實仲有個重點...
當我跑到近觀眾席+終點時, 就開始用口呼吸[其實由頭到尾都係咁...]
仲...
總之就跑到有啲面形扭曲咁啦XD
我仲以為冇咩人見到...= =
點知被班死野見到唒...=口="
仲走黎問候我orz
不過真係好好玩呢XD
真係再有機會...要跑多次400米!!XD[自討苦吃mode]
好...到講奇怪的現象喇XD
今日真係唔知做咩...= =
跨欄...每一組終會有一兩個跌倒的...orz
上兩年都唔會...
可能跨真係難左啲...但係冇理由連短跑都跌呱=口="
仲要唔至一個添XD
睇到我o左= ="
真係最後一年...要比啲咁好既回憶我?XD
...到不太高興的事
就係懃被人偷左銀包+手提...
真係唔好彩...
懃、蛋、秀珍...你地都唔好咁喇...
大家都唔想嫁啦...
不過...最擔心既都係阿蛋= ="
唉...
聽日明明係放假嫁嘛...
Miss Kam又捉我地補課...
我都知星期五就會考...
但係我就係唔多想返...
皆因我累到咩咁呀...我寧願你比我休息一下XD
星期五先去死XD
好...今日就醬XD
>回Timon日記
真係超勁XD
連天馬都有!!
重點係有李賽魯>//<
不過首音樂+角色key在一齊...就有啲汗orz
>回武子日記
呢個問題...我都唔知點答你XD
寫你畫個個好喇...寫我既話...
會破壞左你個故事(?)XD
配對問題...我唔知xD
有待保留係好嫁XD我會期待你的決定稿!!
|