哈~今日係無咩好打既XD
早上補WPBC至12點...
我稀有地努力(?)打字xD
不過都係呆呆咁打...都唔知自己打咩orz
放學同Grace一齊返慈雲山...去目黑壽司到食lunch
比想像中差= ="連檸水都無orz
訓下教咁..xD
諗下人設啲名呀咁...
就係咁...佢地終於有名喇XD
不過仲有一兩個未諗到orz
跟住張補課啲時間日期打入手提到...
眼見唔少放假的日子...我既然唔想溫書xd
想去畫多啲!!xD
聽日會考喇!!
順其自然啦~
就係唔知點解一啲緊張都無XD
嗯!一定大丈夫>~<
仲有個問題...
有無人知宜加邊到有白の戀人買呀>口<"
我搵唔到邊到有得買orz
>回Takeru日記
=_=+
你地就好喇><
基本上我地學校無咩人會著校服XD
我都唔知點解...
影相呢個問題呢...希望無喇orz
我無留意有無影到...[根本無時間比我睇XD]
其實我想知你放神月响notes面到...你啲同學會有咩反應XD
上左其他果啲未呢?xD
有scanner真好=3=
|