早上WPBC會考...平常心去考
無咩特別XD
不過...有件好有趣的事發生zD
Task 2為Mail Merge, 阿芊merged左成122張...
結果齋計Task 2全部共print了123張..xD
一部半廢了orz
考完之後, 個個都話阿芊會名垂青史XDD!
咁又係...Miss Kam之前個學生都好似只係print左6x張左右之嘛...
點知阿芊...orz這個媽媽真有趣xD
仲有...當外校個監考員去左廁所....
Miss Kam就拎起枝咪...提水比我地
但係我覺得...提完=無提orz
不過...唔知點解我都係覺得好好笑XD
考完就出發去機's屋企打邊爐= =+
未去之前就陪Rita同Grace去還書...
打邊爐期間發生左件好有趣既事...咩事?
當事人知就得啦~我唔多想打XD
打完邊爐...去左機's間房傾下計、玩下電腦咁...
衰人夜=.=係咁播w-inds啲MV+片...
之前佢已經比左啲w-inds既片片我睇=//="
再係咁睇係咁睇...
我好似慢慢萌上了十幾歲時的涼平>//<
真係好可愛!!好受呀佢[指XD]
現在的他也很可愛=w=
我本身無咩抗體力...好易中毒orz
睇到某個MV時...我既把涼平想成一粒草莓白朱古力>口<[紅髮+白白的皮膚><]
再睇少年時的MV時...佢真係好似個自閉仔咁...超可愛XD
我要暈喇>口<"
都係夜的錯><!!
5點左右...Twinky要去補習, 早走...
剩返我、夜、機's、Yoyo同柯雯...
係到吹下水, 玩下啤牌呀咁= =+
7點返到屋...食下飯, 睇下電視呀咁
咁就一日喇xd
就醬XD
>回武子日記
(一睇完就有種即刻想回的沖動XD)
是感慨的東東呢XD
發覺某段時期我都好像你一樣...
應該是F.2-3左右吧...我都唔係好清楚
有啲野我都唔係好有印象呢orz
你係我第一個可以話好想學既人~<-睇完之後...呆左一呆
我這種性格...欠打的就是了XD
唔學好過學orz
被唔被人蝦這個問題...見人見志喇~[逃]
老實講...我都有個勁百痴既理想嫁XD
就係要搵個談得上心事的知己...orz
不過呢個想法到現在都好像未到做到XD
我甚至把這個想法寫到某同學的紀念冊「理想」一欄之上.//.
我都唔知可以比咩反應或感覺自己好XD
怪怪的就是了XD
[唔知點解...睇完你篇日記之後就想打呢啲野出黎orz]
>回Takeru日記
復活節圖都上左XD?
做咩今年上得咁快既?!
你都幾多野上色...XD
目黑...我諗靜係慈雲山果間無檸水之類既野呱XD
我食左個咖哩豬扒飯囉~
都算幾好食既orz
白之戀人係朱古力黎嫁XD
|