今日如常上提升班...
只係數學的測左個驗咁囉orz
英文就玩Group Discussion...
又係果個問題...講講下間"習"左中文落去XD
上下堂...畫下野...
畫左個半脫狀的隼人和二海!!
隼人的角度畫得很好>w<
真係有衝動上線和色><!
問左夜借萌Boys 1+1...
都唔錯喇XD
好耐無睇左這類的故事了...=w=+
阿寶的不自覺太有趣了XD!!好可愛的性格呢!!
決定聽日出去MK敗交響#2和睇w-inds啲碟碟= =+
順面去尖咀到睇下有無白之戀人orz
真係前世欠左佢咩=3="
是日就醬...
涼平好可愛>w<!!
|