zero03
暱稱: 冰見
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
放假!?
HEA呀HEA....
KHSS2: AXEL - SEVEN ...
賀TOS-R發售!
最後的一週
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
xanga@me
xanga@YOYO
xanga@武子
xanga@萍子仔
xange@Kay
xange@yoru-*夜
xange@隊長
xange@團長
yahoo@小義工
這是"Y"理
僕的畫板
2006 年 3 月 26 日  星期日   晴天


多重感受(?)之族 分類: 未分類

係屋企食完lunch...就走左出去MK
成功敗了交響#2...xD
睇左唔少w-inds啲碟碟...O左咀
港台日版都有orz
過多的選擇...會令人不知所措的說XD
所以最後無敗到碟= ="
不過...有隻目標碟遲啲要敗XD
行行下...阿媽打黎話叫我行完街去阿嫲到...
OK...無問題XD
跟住去左童年夢...
見到本國產貨的水野英多畫集...
本來想敗的...但係睇睇下個封面有啲怪
咪走去對下日版個封面囉...
睇完之後...即刻O左...
原來國產的那本的封面和日版的相反...
[即係個封面向左轉了180度orz]
就係咁...令我想敗的意慾大大減低了XD

睇完野...搭車去尖咀SOGO搵野
頂!!又搵唔到>口<
邊個話我聽尖咀SOGO一定有嫁?!
我仲記得係邊個嫁= =+
你死定了XD
就係咁...SOGO之族=白行orz
不過...在SOGO買了包包食...都唔算白行喇[安慰自己mode..XD]
就係咁...我決定唔搵喇=3=

跟住去左阿嫲到喇~
見等閒...咪落去啲碟鋪到試下搵w-inds啲碟碟囉XD
去到大眾...見到w-inds LIVE TOUR 2005(港版)...
想買的><但係係VCD來的...所以就需要考慮orz
我想要DVD><!!
返上去阿嫲到...無端端同細B講起WAT同w-inds的碟碟問題...
我就係咁...引導左佢去敗WAT的大碟XD
初回盤來的說!!雖然係港版來的orz
我都同佢講左w-inds LIVE TOUR 2005碟碟的問題...
佢就講左一句:「鐘意就敗喇!理得佢咁多~」(類似的說話喇XD)
就係咁被佢引導左我去敗碟orz

返到屋企睇完王子變青蛙之後...
[唔知點解無端端會睇呢套野orz]
就走去開w-inds隻碟喇>w<+
我媽睇到就話:「啲質素咁既...好似翻版咁orz」
我又O唒...無言以對
只係答左句:「VCD...係咁嫁喇XDDDDD」

今天的戰利品XD

咪問我點解只係影交響#2的背面xD
私心問題咋XD

萌涼平的時候...
我發覺自己原來喜歡男生著背心的說XD
不論係齋背心又好...在T-shirt外加背心又好
我都喜歡XD
好微妙呢...[遠目]

是日就醬XD

>回Takeru日記
 咁我41就拎比你喇下...
如果我記得既話[謎]
隼人和二海...原創的東東
不用理的XD
琴晚凌晨又興起咁畫...
唉~算喇XD唔好理我比較好XD

>回Timon日記
我都要Summon Night的同人誌的Scan><++
LE果本都要XD
隻DIGITAL COMIC BLADE...
我要入股!![舉手xd]
係咁以...入少少咁喇XD






訪客留言 (返回 zero03 的日誌)


zero03 於 2006-03-27 11:11 PM 發表:
咁我又要出尖咀喇..XD
又唔知行幾耐...
所以咪無叫你去囉orz
要借碟嘛= =+
上提升班時比你喇XD
記得的話...[逃XD]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoru-*夜 於 2006-03-27 07:54 PM 發表:
臭冰見\________/去睇w-inds. d野都唔叫埋我>0<嵽糬n買左ageha演唱會!!罰你遲d借俾我睇XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]