就黎會考喇~
所以最近會時放假時返學咁...
而今日...當然係放假喇XD
因此...今日同嘉燕、Daisy、Daisy'sBF出去黃金到睇野XD
我既目標當然係scanner喇= =+
但係行左好耐...都係見得果一、兩部...
見得最多既都係兩合一果啲= ="
大佬呀!我買二合一既...不如買數位板好過=3="
行行下...我又走去睇下啲Game...
見到魔界戰記2的特典= =+
但係...我連Kingdom Hearts 2都未敗orz
又見到魔界戰記2既唔知咩碟><
本來想敗的...但係唔知咩黎....所以就無敗orz
總括黎講...黃金之旅係無任何收穫既XD
除左幫我媽買左個咪+聽筒之外= ="
返到屋企...都係無野做
又畫下野咁囉XD
主要果幾個都有名= =+
唔知點解...畫哥哥的, 總是畫唔出年長feel..orz
年長少少都OK嫁喇><
就係畫不到orz[撞牆]
小分享區XD
朱古力喇!!XD
這是最近的大好朱古力>w<
本身它的包裝是橙色的...
但是, 它推出了特濃味的= =+所以包裝有分別XD
點解我會影呢?
當然係有現由的喇XD
我喜歡它的包裝的顏色= =+
好少見的說>.<++
魔界戰記2的圖= =+
只可以說...主角的弟弟好可愛!!XD
今日亂畫的orz
草都咩咁[逃]
死喇...畫隼人
愈畫愈似阿豐和Roxas...orz
三個都係金髮[暈]
就醬XD
|