zero03
暱稱: 冰見
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
放假!?
HEA呀HEA....
KHSS2: AXEL - SEVEN ...
賀TOS-R發售!
最後的一週
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
xanga@me
xanga@YOYO
xanga@武子
xanga@萍子仔
xange@Kay
xange@yoru-*夜
xange@隊長
xange@團長
yahoo@小義工
這是"Y"理
僕的畫板
2006 年 3 月 27 日  星期一   晴天


啦啦~ 分類: 未分類

就黎會考喇~
所以最近會時放假時返學咁...
而今日...當然係放假喇XD

因此...今日同嘉燕、Daisy、Daisy'sBF出去黃金到睇野XD
我既目標當然係scanner喇= =+
但係行左好耐...都係見得果一、兩部...
見得最多既都係兩合一果啲= ="
大佬呀!我買二合一既...不如買數位板好過=3="
行行下...我又走去睇下啲Game...
見到魔界戰記2的特典= =+
但係...我連Kingdom Hearts 2都未敗orz
又見到魔界戰記2既唔知咩碟><
本來想敗的...但係唔知咩黎....所以就無敗orz
總括黎講...黃金之旅係無任何收穫既XD
除左幫我媽買左個咪+聽筒之外= ="

返到屋企...都係無野做
又畫下野咁囉XD
主要果幾個都有名= =+
唔知點解...畫哥哥的, 總是畫唔出年長feel..orz
年長少少都OK嫁喇><
就係畫不到orz[撞牆]

小分享區XD

朱古力喇!!XD
這是最近的大好朱古力>w<
本身它的包裝是色的...
但是, 它推出了特濃味的= =+所以包裝有分別XD
點解我會影呢?
當然係有現由的喇XD
我喜歡它的包裝的顏色= =+
好少見的說>.<++


魔界戰記2的圖= =+
只可以說...主角的弟弟好可愛!!XD


今日亂畫的orz
草都咩咁[逃]
死喇...畫隼人
愈畫愈似阿豐和Roxas...orz
三個都係金髮[暈]


就醬XD






訪客留言 (返回 zero03 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]