好累... 好GaG... 最記憶深刻既係... 濕地公園有邪教組織出現=D 個人類展覽廳真係勁似邪教XDDD
去到影屋企... 又打機...又開會 當然, 我係打機唔開會果個喇XD 跟住仲去武子屋企拎書同scan野:D 成12點先返到屋企...
PS: 我愈來愈求其咁去打日記orz