今日去左油麻地搞護照啲野... 因為我媽留左啲野無拎.. 所以中途要返屋企... 而我就係油麻地到"釣魚" 真係超眼訓orz 由9點搞到差唔多12點orz
整完...行左陣MK咁 依然敗唔到KH2本野><"
就醬..= =