今日睇唔成海神號= =" 所以就四點幾去左阿嫲到 去到...豪仔叫我幫佢整命運高達[汗"] 我見得閒...咪幫佢整 今日冰佬好麻煩...我都唔想再提 算喇... 今日都成功拎到去台灣啲費用(?) 都算唔錯喇...
其實我多想補日記... 但係費事被人lin黎lin去叫我打日記= =" 咁咪補下囉[爆XD]
就醬= =+