本來尋日話去睇海神號既...
但係因為各人唔同既理由, 所以搞到今日先去睇orz
睇戲之前...當然要醫餓個肚先喇XD
先係黃大仙搵Rita...再係樂富搵邱wing+珊
四丁友去西九食回轉壽司= =+
本來我都算係食得幾同興(?)
但係今次既故事教訓我...唔好一次過食咁多蟹柳orz
其實我都唔算食得多...食左幾條咋嘛
食第一件果陣都無咩事...但係再食多件果陣就開始唔對路= =||
愈食愈痛苦>口<!?食到我想噴._."
我都係第一次食壽司食到我有咁既感覺...
真係畢生難忘!!
但係唔知點解食食下...邱wing同珊無端端係到玩電話[汗"]
"買"單先好笑+o咀...
本身Rita叫我拎啲找錢既...
但係由於個服務員找錢返黎無人理佢XDDD
所以佢就口UP UP話: 頭先邊個比錢我既呢- -?
最後都係Rita自己拎返啲錢XD!
拎完錢個服務員想走...點知又唔小心撞到我
本來我都無所謂...但係同我講對唔住果陣
佢加左一個動作...就係拍我幾下撞到果到
即時既反應係...=▽=||咩事<-此為o咀XD
食完野...就諗住去報左團先= =+
去西九間康泰, 佢就話: 不如你確認左個passport幾時先收到用先再報喇~
無言喇當然...
所以就走左出MK睇海神號先XD
點知最近果兩場...啲正位都無唒
咁咪買第三場17:30果場囉...
由於同睇戲時間相差甚遠...
所以我地就走銀行大廈都睇下啲旅行社囉=w="
點知果到鬼咁多旅行社XD
不過, 我地最後都係報新華=u=
落左$1000訂咁...
咪以為搞左好耐orz
未到睇戲時間...周圍行下咁
食左個豆腐雪糕XD
睇海神號嚕XD
套戲都唔錯>u@
唔知係唔係太投入咁去睇...
只覺得套戲好快完...但係都有成差唔多個半鐘嫁= =+
大家快啲去睇喇XD
真係好佩服啲演員同製作人員= ="
啲演員要成日濕身[汗"]
總之就...災難片最高XD[何?]
睇完就各自散...
今日就醬XD
都係唔得...
我忍唔唔住要打下櫻蘭#9...XD
最尾果part...環佢地個look
笑到我收唔到聲XDDDDDDDDDD!
但係我睇果陣既時間係....00:30左右orz
我媽同冰佬都訓左orz
好彩無嘈聲佢地咋= =||
但係真係好好笑XD
完全係同小春個反應一模一樣XDDDDDDD!
仲有係就係係好笑= =
但係開頭出場...果三件御姐= =||
真係好惡頂=四="
如果小春跟左佢地...我會想死囉唔該XD
好喇...真係打盡喇orz
|