zero03
暱稱: 冰見
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
放假!?
HEA呀HEA....
KHSS2: AXEL - SEVEN ...
賀TOS-R發售!
最後的一週
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
xanga@me
xanga@YOYO
xanga@武子
xanga@萍子仔
xange@Kay
xange@yoru-*夜
xange@隊長
xange@團長
yahoo@小義工
這是"Y"理
僕的畫板
2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天


禁蟹柳之謎+海神號=D 分類: 未分類

本來尋日話去睇海神號既...
但係因為各人唔同既理由, 所以搞到今日先去睇orz

睇戲之前...當然要醫餓個肚先喇XD
先係黃大仙搵Rita...再係樂富搵邱wing+珊
四丁友去西九食回轉壽司= =+
本來我都算係食得幾同興(?)
但係今次既故事教訓我...唔好一次過食咁多蟹柳orz
其實我都唔算食得多...食左幾條咋嘛
食第一件果陣都無咩事...但係再食多件果陣就開始唔對路= =||
愈食愈痛苦>口<!?食到我想噴._."
我都係第一次食壽司食到我有咁既感覺...
真係畢生難忘!!
但係唔知點解食食下...邱wing同珊無端端係到玩電話[汗"]
"買"單先好笑+o咀...
本身Rita叫我拎啲找錢既...
但係由於個服務員找錢返黎無人理佢XDDD
所以佢就口UP UP話: 頭先邊個比錢我既呢- -?
最後都係Rita自己拎返啲錢XD!
拎完錢個服務員想走...點知又唔小心撞到我
本來我都無所謂...但係同我講對唔住果陣
佢加左一個動作...就係拍我幾下撞到果到
即時既反應係...=▽=||咩事<-此為o咀XD

食完野...就諗住去報左團先= =+
去西九間康泰, 佢就話: 不如你確認左個passport幾時先收到用先再報喇~
無言喇當然...
所以就走左出MK睇海神號先XD
點知最近果兩場...啲正位都無唒
咁咪買第三場17:30果場囉...
由於同睇戲時間相差甚遠...
所以我地就走銀行大廈都睇下啲旅行社囉=w="
點知果到鬼咁多旅行社XD
不過, 我地最後都係報新華=u=
落左$1000訂咁...
咪以為搞左好耐orz
未到睇戲時間...周圍行下咁
食左個豆腐雪糕XD

睇海神號嚕XD
套戲都唔錯>u@
唔知係唔係太投入咁去睇...
只覺得套戲好快完...但係都有成差唔多個半鐘嫁= =+
大家快啲去睇喇XD
真係好佩服啲演員同製作人員= ="
啲演員要成日濕身[汗"]
總之就...災難片最高XD[何?]
睇完就各自散...

今日就醬XD

都係唔得...
我忍唔唔住要打下櫻蘭#9...XD
最尾果part...環佢地個look
笑到我收唔到聲XDDDDDDDDDD!
但係我睇果陣既時間係....00:30左右orz
我媽同冰佬都訓左orz
好彩無嘈聲佢地咋= =||
但係真係好好笑XD
完全係同小春個反應一模一樣XDDDDDDD!
仲有係就係係好笑= =
但係開頭出場...果三件御姐= =||
真係好惡頂=四="
如果小春跟左佢地...我會想死囉唔該XD

好喇...真係打盡喇orz






訪客留言 (返回 zero03 的日誌)


冰見 於 2006-06-04 05:30 PM 發表:
睇唔到唔緊要[握拳]
遲啲出碟...就借碟吧![爆XD]

你表弟...就如我冰佬orz
不過宜加就好啲...因為佢仲要返學XD
但係...星期五六日= ="
就霸M咁耐:D
超想一拳升佢上天@口@!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



takeko 於 2006-06-02 11:50 PM 發表:
我都想睇呀呢套!!!!![指]
但係哩…邊有時間同$$$丫…返工…放工…返工…放工…星期六日吾係要返我婆度就係我媽有時冇啦啦話要走邊走邊…冇晒我想要既自由…OTZ

我仲未睇呀!!!!!!!!!!
我表弟日日玩我部腦!!!趕又吾走!仲要畫花左我部腦!!
超想斬死佢!!!!!
如果香港好似RBO甘!!
我肯定我已經變左LV.99既男騎斬死左佢!![噴火]

我要睇阿環呀-------!!!![怨念…]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]