死冰佬= =
尋日剪爛左我條MP3線...
搞到我又要再買過!!
今日一起身...
理所當然地...冰佬又霸機orz
我只好坐係到發呆...
忽然又諗上忽凍啲稿= ="
整都未整過XD
到時都唔知有無得交orz
而且啲人設唔係我手上...畫唔到[藉口mode XD]
本來想打下PS2...但係KH2又爆左
戰國都唔知係邊到入手好...最後都係無打到=u="
唉...好想敗舊Game玩>口<"
TOS...TOD2...KH final mix...捉猴子3
總之好想玩Tales系列orz
TOA都想玩XD
仲有太鼓呀@ @"
有無人可以話我聽...
究竟Sukisyo本小說出左未?[汗"]
五月等到宜加都仲未有orz
好想快啲睇[爆XD]
暫且就醬XD
|