zero03
暱稱: 冰見
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
放假!?
HEA呀HEA....
KHSS2: AXEL - SEVEN ...
賀TOS-R發售!
最後的一週
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
xanga@me
xanga@YOYO
xanga@武子
xanga@萍子仔
xange@Kay
xange@yoru-*夜
xange@隊長
xange@團長
yahoo@小義工
這是"Y"理
僕的畫板
2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天


Silent Hill+太鼓>w<!! 分類: 未分類

今日同左Yoyo、姿、同萍子(?)睇戲XD
又睇戲喇我=w="
其實係因為我之前應承左姿會去...
所以今日點都要出黎XD
都好似由五月尾拉到宜加orz
好彩套戲無落畫咋><"
好鬼正呀!!
我講咩戲?
咪就係Silent Hill(鬼魅山房)= =++
由PS2 Game 改篇而成既電影= =+
雖然睇完之後覺得好懸疑[汗"]
但係同姿佢地傾下傾下...
又好似一目了然咁(?)
先唔講啲怪物= =
其實洗咩講...
一諗就知道得兩隻字可以形容佢喇...核特= =
兩個鐘...劇程進展速度唔算快
速度arm arm好++
故事內容...真係好(Y)囉XD
不過個女警死得好慘><"
仲有...當我睇到到女主角被個衰婆刺左一刀...
佢個女又係到叫...差啲想喊出黎-口-||
女主角雖然最後都可以走出Silent Hill...
但係佢依然唔可以返去原本世界...
(因為佢已經在真實世界裡面死去><")
加上佢個女(好似?)被真魔符身...
呢個算係bad ending吧?
Lucky的是...個女主角咩都唔知咁返到自己既屋企
咁已經係佢最大既安慰了...
不過活在一個充滿慌言(請睇上面吧XD)、虛無既世界...
又算係甚麼呢?
當佢知道左呢個事實...又會點呢?
謎一個XD
仲有...我睇完套戲之後完全係感受到囉XDDDDDD
由其是母愛!!XD
只係收養既都對佢咁好><"
如果個女主角係阿里絲個媽媽...
就可能唔會有呢件事發生...
[做戲之嘛!唔洗咁認真XD]
最記得果句係:「母親就是孩子的上帝!」
呢句係會發既句子XD
PS: 我唔係戀母XD呢啲只係感想!!
仲有仲有!!XD
我覺得個女主角個身形好似蝦仔嬸嬸[爆XD]
第一次打咁長既感想orz

原來戲後討論都幾重要XD
下次睇戲要搵啲可以傾下劇程既人先得= =+
今日我就搵arm人= =++

睇完戲之後...見未肚餓[係戲院食到飽XD]
咪四條友去打太鼓喇XD
一打打左成個幾鐘!!
No More Cry, 又有Wat既我的心情>W<
搞到連電話都唔記得打XD
加上食左個我好耐無食既窩夫=//=
仲買到KH2張特典卡(Y)
好滿足呀今日>▽<

行行下...係唔記得叫咩中心果到
撞到Daisy佢地XD
傾左陣咁囉XD

行多陣...就各自返左屋企...

好滿足呀就醬XD






訪客留言 (返回 zero03 的日誌)


zero03 於 2006-06-08 11:08 PM 發表:
哈哈...
你都知我成日都會唔記得架喇XD
唔好睇嘛...咁我就唔睇嚕= =+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ritayee126 於 2006-06-08 01:20 AM 發表:
臭lin...都叫左你睇之前打比我ga la...唉...too bad...
我同邱wing睇個套都唔好睇既-.-”
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]