今日要去交去台灣啲尾數喇...
最後一日限期呀嘛=w="
所以一行四條友—我、邱Wing、Rita、珊
又出MK到喇orz
交完錢...
去下朗豪坊睇下有咩食XD
行左一轉[可能唔只一轉XD]
終於決定去味千到食= =+
個湯好好飲>//<
食完去左旺中行左陣咁..
返到黃大仙...倍Rita"曬"相
跟住就返左屋企=u=
返到去當然又係冰佬打機= =
我見得閒咪開始草稿一下XD
宜加得三張咋orz
由於唔想再畫人設...
所以決定把之前畫果啲都放入去個故事到XD
係!我賴!!XD
不過...畫草稿既時間
發覺啲人設好似唔夠用咁=口="
[完全無畫過大叔等人設既關係XD]
em...都算係咁喇我覺得
不過...再睇睇
感覺又好似怪怪地= ="
可能係我第一次畫既關係...
由其是版面的設計orz
聽日無得打羽毛球>口<
死機's! 改期又唔出聲= =
Good job喇你=3=
一等...就要下星期先打得><
可惡>口<!!
算喇...=3=BUBU
|