zero03
暱稱: 冰見
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
放假!?
HEA呀HEA....
KHSS2: AXEL - SEVEN ...
賀TOS-R發售!
最後的一週
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
xanga@me
xanga@YOYO
xanga@武子
xanga@萍子仔
xange@Kay
xange@yoru-*夜
xange@隊長
xange@團長
yahoo@小義工
這是"Y"理
僕的畫板
2006 年 6 月 13 日  星期二   晴天


珊's birthday! 分類: 未分類

今年係同人過年日過得最痛苦(?)既一次orz

今日我、邱wing、Rita、嘉燕、Daisy出MK同珊慶生日XD
去左個樓上唔知咩Cafe到食野同玩既=u="
不過arm arm到步既氣氛真係怪怪地咁orz
跟住就去拎野玩下咁喇...
先黎個層層疊...
本來就話玩生命大亨...
NONO!!係生命之旅先真XD
某豬講錯左XDDDD
不過有唔少人唔識玩+見到啲野食黎...佢地又開始肚餓
所以就無玩到開始食野...
啲野食都算唔錯喇XD
不過我覺得個意粉好似啲味怪怪地咁orz
邊食邊玩下UMO咁...
都HEA左幾耐下=u="
8點到...嘉燕要先返屋企
Daisy去左送佢...
剩返四丁友坐係張大台到= ="
有種生人霸死地既感覺XD
跟住我又無啦啦頭赤赤orz
無唒mood咁...
生存指數直線下降>口<||[好誇XD]
隱約聽到佢地三個都到搵人出黎[汗"]
不過當然係搵唔到喇= ="

等到Daisy返黎...
又HEA左一陣...
跟住上蛋糕...
但係我又頭赤赤= =
唔係幾想食orz
跟住最痛苦既事發生XDDDD
個蛋糕食唔唒...
(原來for 8個人...但係我地得5個人)
唔知邊個提議話抽牌食蛋糕orz
鬥大小咁XD
本身我唔想玩...但係見佢地剩左都唔少= =
所以玩下囉...
就係咁...係咁食係咁食= ="
由於果個係個cheese cake黎既
所以食一兩口就會搞到個口好咁orz
抽下抽下...都算差唔多食唒XD
仲要食到我頭痛都無左呀!!
利害嘛?!XD
個個都話食都想噴咁...
我都唔算嚴重喇...
我覺得最想噴個個應該係Daisy+邱wing :]

食完坐左陣...就走
Daisy先走...剩返四條友
本來想話睇戲...但係啲時間唔arm
所以無睇到
走左去影貼紙相= ="
影到唔知想點咁XD
跟住就返屋企嚕-u-"

總括黎講呢...
今日都算幾開心既=u="
除左我頭痛到想飛之外orz
又老土咁打返句...
珊+影 Happy Birthday呀!XD

今日就醬:]






訪客留言 (返回 zero03 的日誌)


zero03 於 2006-06-17 12:57 AM 發表:
對我黎講...
真係人生中既第一次XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Rita 於 2006-06-15 10:05 PM 發表:
食到超級興奮囉真係...從未試過同人地慶祝生日搞到咁...真係有史以黎第1次咁...痛苦-.-”
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]