同Takeru傾下傾下... 佢無端端叫我聽日唔好遲到... 跟住我先醒起聽日係19號! 係約左同Kay佢地去迪士尼! 但係我竟然唔記得左!! 我諗返起..原來佢地尋日先講過黎! 我真係唔死都無用= = 仲走去約人聽日去踩單車!! 真係好笑!!
總之就...sorry呀
忽然好有罪惡感orz
就醬