好耐無打日記喇XD
之前仲話會補日記囉我...
算喇我唔補喇orz
簡單咁講下喇XD
19/6 濕身。GaG照。迪士尼
我的臉濕唒= =
仲濕過去台灣六福orz
同影飛越太空山既GaG照XDD
仲食兒童餐XD!!!
24/6-27/6台灣之旅
第一日要拎D野...
搞左好耐...搞到有D....orz
仲麻煩到佢地...
搞到好夜先食野...
其實我真係唔好意思架覺得><
em...最難忘係D主題公園吧!
是第三日XD
果日玩完訓教...都仲感覺到玩緊既感覺呢XD
之後的都過得幾開心...算係
仲有...我係個團個編號又係3!!!XDDD
6/7謝師宴
本來以為我班有人著褲...
點知去到先知無= =
有D無奈...
仲有個main point...
D野食睇好似好靚...但係唔係太好食orz
某人真係成熟左咁XD睇落去only!
最令我意想不到既係某蛋!
我估唔到佢會咁著!!
好索呀>口<!!XDDDD
之後本來話睇鬼域...
點知得個吉= =||
相相呢...遲D補返XD
我講真架XD
係咁多喇XD
近況係:
-電腦中毒...等待救援中
-忽凍草稿終於完成
-戰國無雙...只欠2人就齊人, 分別是森蘭丸和阿國
就醬XD
我說我說錯了...
我說了相反的意思...
不是討厭...總之
但願我能再重新面對你...
不再用那種態度就好了><
希望你明白....
|