zero03
暱稱: 冰見
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
放假!?
HEA呀HEA....
KHSS2: AXEL - SEVEN ...
賀TOS-R發售!
最後的一週
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
xanga@me
xanga@YOYO
xanga@武子
xanga@萍子仔
xange@Kay
xange@yoru-*夜
xange@隊長
xange@團長
yahoo@小義工
這是"Y"理
僕的畫板
2006 年 8 月 8 日  星期二   晴天


我返黎打日記喇!!XD 分類: 未分類

今日既話題...全部都係KH!![差唔多喇XD]
同隊長傾下傾下...先知原來係有得線上睇KH2既漫orz
我真係好失敗=_=
而架先知有...[畫圈圈]
好多謝隊長你呀!!仲有Kay!!XD
好愛這張=//=
數碼化效果好Good!!!!

尋日畫小六+Sora= =
小六件衫...都勉強畫到orz
Sora就...畫到我癡左orz||
不過唔打緊!!
就得架喇!!!!!XDDDDDD

好到還債時間orz

遊戲規則試說明5項你最想要的生日或聖誕禮物和點名幾名朋友
不能有重覆,順度去他們的blog留言,告訴他們被點名了。(排名不分先後)

1. 新電腦呀!!
2. 電腦用畫板
3. Roxas模型
4. 有自己一間房
5. 畫力= ="
-------------------------------------------------------------------

1. 傳俾你o既人係邊個?
 小姿

2. 佢同你o既關係?
 中學同學是也XD

3. 寫出你對佢o既10個好印象
-畫畫好叻
-動漫同好xD?
-打機同好!!
-最近既綠色同好(?)
-打Naruto的技術愈來愈高
-健談XD
-英文好掂!
-乖乖學生哥
-我大佢三日XD
-感覺很堅強[一直都係咁覺得=w="]

4. 佢對同你做過最深刻的事?
 上提升班唔聽書...兩條友係到畫畫XD

5. 佢同你講過最深刻的說話?
 你個頭好好摸orz

6. 如果佢變成你o既情人,佢咩o野令你鍾意佢?
 畫畫叻XD

7. 如果佢變成你o既情人,佢有咩要改?
 唔好成日摸我個頭XD會脫髮架XDDDD![講笑mode]

8. 如果佢變成你o既敵人,你會對佢做咩?
 唔借隱王比你=3=(XD)

9. 如果佢變成你o既敵人,佢咩o野令你咁憎佢?                                   
 高過我XD[中一明明同我差唔多XD]

10. 依家你最想佢對你做o既一件事?
 去游水XD[上次無游到=3=]

11. 對傳這份卷給你的人的印象?     
 好人XD不過被萍子教壞左(?!)

12. 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?
 有點串咀= =+

13. 自己喜歡的個性是? 
  爽快、健談

14. 相反的,討厭的個性是?        
   疑心重

15. 自己想成為的理想類型?
  有耐性

16. 給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧...
  聽日放榜喇!!我地一齊去....?

17. 把這份問卷傳給你最想知佢地對你咩感覺的 8 人
 想做就做喇XD

其他的...我會慢慢補返orz

聽日放榜喇!!
我已經準備報IVA就算= ="
總之咪得2、3分就好XD
最好有5分喇orz[要求超低的人= =||]

今日就醬=D






訪客留言 (返回 zero03 的日誌)


�f?�w? 於 2010-10-20 01:11 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zero03 於 2006-08-10 01:35 AM 發表:
>隊長
多謝光臨呀!執事de-de!XDDDDD
請多多支持![發光mode(?!)]

>武子
我先唔會好似姨媽咁亂諗野[爆XD]
皓兒會去Camp嘛XD
好野!!XD可以一齊打機[GaG舞 mode=D]
唔打緊!!等閒黎玩下就好喇XD

>夜
聽講你搵到學院喇XD
恭喜哂>w
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoru-*夜 於 2006-08-08 11:26 PM 發表:
是呢!最近超喜愛綠色說!!XDD
小冰!!唔好諗到d分咁低啦!!!=0=
有我[戰]你底XDDDDDDDDD說笑的啦= =+
明天一起加油吧~~我也預算會蠻低分的-w-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



takeko 於 2006-08-08 09:17 PM 發表:
完全同隊長癲緊同一樣野!!XDDDDDDD(Y)
D畫甘睇落的確吾錯:D
得閒睇下先:D

冰見!!
吾高分吾好吾開心呀!!
吾好亂諗野呀!!![ BL…?]
你要記住CAMP你要帶隻「忍道」俾皓兒架!!
你都吾想買左隻GAME返黎由佢HEA啦!!
難得有人可能會爆到隻GAME喎!!![ 超廢既一段野…
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



with 於 2006-08-08 07:42 PM 發表:
哈哈哈!!我黎玩啦!(爆)
放心啦!ROXAS與你同在 :D
KH萬歲!!!!\(*口*)/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]