感想...好眼訓= =
喪累= =
叉煩= =
覺得自己好神XD
我真係得5分!!
writiing有C...死得開心- -
中文+商業+社會肥老...
中文就話無話可說...
商業同社會真係有啲唔服= =++
又唔想屋企人拎錢去驗成績. ."
就算係都係多一兩分之嘛!
仲唔夠差咩...仲有我feel到嫲嫲真係好失望...
從我聽到佢第一次發出的聲音, 然後再對比一下我話佢聽我個成績
就可以分別得到= =
對不起...我不孝了
我驚我就算讀IVE...
都唔會認真讀= =
只係識敗家...
我真係好驚...
又唔想比佢地知我咁諗...
我...開始有啲不知所惜@ @"
可唔可以比我畫野就算!
呀...都係學團長話...
訓完就算>w<!
不過唔知係咪我太眼訓既關係...
先係巴士訓傻左無落車...
後者就係...
我竟然係香港站迷路=口="
究竟發生咩事orz
我而加好想抱住小六訓教>口<[淚]
今日就醬orz
唔係又會發癡orz
|