zero03
暱稱: 冰見
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
放假!?
HEA呀HEA....
KHSS2: AXEL - SEVEN ...
賀TOS-R發售!
最後的一週
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
xanga@me
xanga@YOYO
xanga@武子
xanga@萍子仔
xange@Kay
xange@yoru-*夜
xange@隊長
xange@團長
yahoo@小義工
這是"Y"理
僕的畫板
2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天


放榜日orz 不安 分類: 未分類

感想...好眼訓= =
喪累= =
叉煩= =

覺得自己好神XD
我真係得5分!!
writiing有C...死得開心- -
中文+商業+社會肥老...
中文就話無話可說...
商業同社會真係有啲唔服= =++
又唔想屋企人拎錢去驗成績. ."
就算係都係多一兩分之嘛!
仲唔夠差咩...仲有我feel到嫲嫲真係好失望...
從我聽到佢第一次發出的聲音, 然後再對比一下我話佢聽我個成績
就可以分別得到= =
對不起...我不孝了

我驚我就算讀IVE...
都唔會認真讀= =
只係識敗家...
我真係好驚...
又唔想比佢地知我咁諗...
我...開始有啲不知所惜@ @"

可唔可以比我畫野就算!


呀...都係學團長話...
訓完就算>w<!

不過唔知係咪我太眼訓既關係...
先係巴士訓傻左無落車...
後者就係...
我竟然係香港站迷路=口="
究竟發生咩事orz

我而加好想抱住小六訓教>口<[淚]

今日就醬orz
唔係又會發癡orz






訪客留言 (返回 zero03 的日誌)


�f?�w? 於 2010-10-20 01:13 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zero03 於 2006-08-11 02:26 AM 發表:
>yoru-*夜 睇左喇=.=都係唔得 我諗啲科目又要阿爸arm feel.. 我又要arm都幾難orz 不過!!我先唔會輸>口執事de-de 理想嘛...插畫家XD 我會盡力><雖然我到而架都未同阿爸講過........ 總之= = 我知道de-de你支持我就得喇>口< 支持我就係我既原動力![厚面皮XD]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



with 於 2006-08-10 08:31 AM 發表:
牧師哥哥唔好咁啦...
同我個時放榜既心情係一樣...
我仲要係度喊tim...XDDDDD
不過...宜家最有效既方法就係重新振作呀!!!
諗下有咩方法可以向住你既理想進法啦!(熱血)
攬完ROXAS訓之後同佢去搵出路啦! :D (爆)
de-de係遙遠既他方支持你...TTATT

YEAH!!!!哥哥你個日記好閃!!!!(爆)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoru-*夜 於 2006-08-10 07:22 AM 發表:
小冰..我仲衰過你呀...尋日喪喊=3="
不過尋日去港專面試, d人收左我..諗住都安全d有後路..點知d人話通用文憑冇叉用...都係要局住搵IVE...你簡咩科?入左未呀?我想讀佢果個動畫制作同漫畫人物設計, 岩哂我地啦..maybe入面真係你有心讀呢!!快d今日去睇下啦...唉..好灰...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]