今日呢...當然係去搵IVE喇終於
一枝冰出發XD
本來就想去屯門既..
再諗諗...都係太遠
如果每日都係咁都幾係野orz
所以我先去沙田IVE...
去到當然係睇我心水既課喇XD
但係...都係果個問題
學費太貴= =
由於太低份...所以選擇既路數都唔多= =
大部分都係政府得支助既orz
點知...有個Miss同我傾下
然後我再諗諗
最後決定報讀基本文憑=w="
個Miss好好人...
話幫我打去留位>w<
只要係3:30pm之前到就得
咁我咪滿心喜咁去囉//
搭巴士期間仲訓左...不過真係好舒服
好安心...好輕鬆既>//<
去到葵涌...行左陣(十幾分鐘XD), 唔係好識路
所以咪搭的士囉...
搭的士期間落雨...
個士機叔叔好好人>//<
借左把傘比我>口<
開頭有唔好意思...
不過個士機話係啲客留低既XD
咁我就以為今次會好順利喇
點知...
去到葵涌IVE....
佢同我講話唔收我=口="
佢話我唔夠分orz
話要6分...
但係我係沙田果陣..
已經講左我得既分數(5分)
我再問清楚先至去...
你而架咁講...係點先!!
一句話唔收就算?!
你唔收!你就應該係沙田果陣話我聽!!
求其話留位...去到又無算係點!!
而架好好玩咩!!
我唔係怪沙田果個Miss...
我知佢係幫我...
我係話葵涌果啲人!唔收就早講喇!
一個希望變絕望...果種不知所惜
真係唔知點算= =
呆坐左一陣...
諗住同老豆講返喇...
講完就想打比阿媽...
點知手提竟然無電!!
IVE又無電話...
看間叔叔唔很借電話...
只好出去搵電視喇orz
行左兩、三條街...見到間7仔
諗住有救喇XD
點知間7仔無電話orz
灰左...
行到去地鐵站先有orz
打完傾完...再行返去
報住個商業資訊科技高級文憑...
當佢話收我果陣...
我真係無咩反應...一啲都唔覺得開心
報完之後返屋企...
成個人都好累...靈魂出境咁
返到屋企...同阿媽講
再打比阿爸講...
但係都好流左馬尿出黎...
hea左陣好累...走左去訓
隱約聽到嫲打電話黎問我啲野
阿媽幫我講下啲情況...
跟住...
我就聽到佢喊左出黎...
我係房到...又係到喊
我想點呀究竟?
我真係想知...
夜晚Rita+邱wing打電話黎
開頭我認唔到佢地把聲...
呆左成半分鐘先知佢地係邊個XD
又係傾下課程啲野囉...
點知阿爸又打電話黎...
佢話我點都要搵啲課程黎讀..
學費絕對唔係問題...
佢愈係咁講...你話有邊個唔會在意呀= =
講講下...連老豆都喊orz
講真...我雖然唔係睇到佢喊
但係我都係第一次見佢喊...
我果然...係不孝= =
好!!聽日出發去勞工處!!
睇下展翅果啲!!
加油呀!!冰冰!![雙重人格mode發動XD]
今日就醬喇XD
呀~打完喇~~~好長呀:D
不過只算鬆哂咁>口<
arm arm仲畫左張前日未畫完既空六>w<//
唔知有無時間CG呢XD
小六!!>///<
|