喔喔 好耐冇打囉 真係~~ 因為我諗唔到打乜啊,, 呢排 都係反學啊 打波啊 個d咁 冇乜特別-_-,但係係8月27個時我生水豆diu,生到9月10幾先反反學,, 水豆好哂 但係d 水豆印未退 唉, 成面都係t_t 好慘啊.上到中2 喇 感覺中 中1 真係好唔同啊=.= 耳前中1呢 打波個時 成日比人搶走個波-_-,, e家完全冇人黎搶0.0 不過呢年 打波既人 小左好多... 中1小息個時呢,, 3個場爆哂.. e家中2?爆得1,2個...e家好多人都唔打波=.= 我搵朋友 佢地都唔想打=.= 唉 真係慘t_t 有機會 就再見吧
|