Music Playlist at MixPod.com
聽日就係班制籃球比賽,我好開心,因為我有份出,重要係正選,我第一次係比賽到有得出場,我地2a出我,啊海,hi風,黃國,主席,我就打左邊key1-4格位,.不過贏波既機率真係好低,因為d班有老鼠高佬啊月啊明,肥代就慘,佢個班得佢一個識打波... 咁日我同啊海hi風練走位啊射波,練到6點幾先走, , 聽日希望第一場唔好抽到同d班打.