MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

zero397
暱稱: 維狗
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
2008 年 11 月 6 日  星期四


2008-11-06 分類: 未分類

咁日籃球比賽,我地a班抽到第一場同肥代個班e班打.真係好彩因為贏到e班就令到第2名,如果抽到同bc打 就可能第一場就88,同e班打個時 黃國傳左球好令既波,但係我掛住跑冇望波 接失左,,到最後hi風係籃低射入左,我地a班就贏左6比4,之後d班贏左bc班, 我地就同d班打.肥代e班就同c班打第3名.我地同d班肥明啊月老鼠高佬打,完全冇得打=.=上半場我比丁丁打到下半場先換反我,,佢地d班都冇認真打.但係我地都輸10比20.肥代就慘 輸比c班,

d班同c班打.

 

啊海個7樣


 

我地同d班打,(黃色背心係d班.帶波個個係老鼠)


 

冇哂心機打,(5係丁丁6係hi風)


 

到我喇(黃色3個個我)


 

高佬個d都廢時行=.=


 

肥代對c班(黃色15就係肥代)


 

88



 






訪客留言 (返回 zero397 的日誌)


牙 於 2008-11-09 02:00 PM 發表:
幾la.......我都係鍾意小學多過中學~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zero397 於 2008-11-09 11:33 AM 發表:
喔 你好 近來好嗎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牙 於 2008-11-08 09:32 PM 發表:
禾係黃c雅
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



szeman930 於 2008-11-07 10:27 PM 發表:
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zero397 於 2008-11-07 08:53 PM 發表:
你是?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牙 於 2008-11-06 10:50 PM 發表:
你間學校好大呀............
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 zero397 的日誌 ]