咁日籃球比賽,我地a班抽到第一場同肥代個班e班打.真係好彩因為贏到e班就令到第2名,如果抽到同bc打 就可能第一場就88,同e班打個時 黃國傳左球好令既波,但係我掛住跑冇望波 接失左,,到最後hi風係籃低射入左,我地a班就贏左6比4,之後d班贏左bc班, 我地就同d班打.肥代e班就同c班打第3名.我地同d班肥明啊月老鼠高佬打,完全冇得打=.=上半場我比丁丁打到下半場先換反我,,佢地d班都冇認真打.但係我地都輸10比20.肥代就慘 輸比c班,
d班同c班打. 
啊海個7樣

我地同d班打,(黃色背心係d班.帶波個個係老鼠)

冇哂心機打,(5係丁丁6係hi風)

到我喇(黃色3個個我)

高佬個d都廢時行=.=

肥代對c班(黃色15就係肥代)

88

|