咁日起身我就去左m記搵黃國啊個d,,食完早晨之後 我地黃國個d走先 啊男主席話等埋d女先去=.=我地就行去坐輕鐵, 坐到去洪水橋等埋7海啊hi風個d. 之後我就就再轉坐三聖,坐緊車個時 佢地成班係到玩徐sir電話,講得起大聲 勁多人望住=.= 到到青山灣之後 佢地黃國個d立刻衝左洛沙灘玩,我驚濕身就冇洛住. 不過d老師叫佢地好唔好洛水 佢地成班都冇理過佢,,到到11點幾我見佢地玩得咁爽 我都立刻跑去買拖鞋啊,沙灘庫個d, 之後衝洛去玩,到到2點幾 我地諗住行去咖啡灣睇下, 去到發現好多人 同佢地班友又唔洛水咁就反左去,反到去燒左陣野食,就到3點30喇,係解散既時候, 但係我地冇走到 重係到燒多陣同玩, 玩到5點幾就走lu.
我廢時成濕身 冇洛水玩 影佢地,
可憐既低b立 冇人理佢

我地成班買左藍庫
睇唔睇到個條咩黎?_?
hi
見唔見到邊個係我?
走喇 合照先喇!

|