Music Playlist at MixPod.com
放聖誕節假lu~呢幾日都冇出過街 因為黃國條友仔 又反左大陸 冇人出,,, 咁我呢幾日 日日都留係家 得閒就洛街搵班傻仔玩,諗住同張偉去睇加黎略但係上網睇 早場又冇位~~好慘,希望呢幾日有位la=.=