咁日pe 6點8起身 ~屌星期5唔見左件校嬲,仆街 著pe嬲又勁7, 冇計 著件小學毛衣出去,坐小巴見到老開,之後一齊行個時 好多人望住我,因為我著pe又著小學毛衣 成個on9仔咁,去到m記搵柱boy張偉佢地 之後行去完成我日日既營養目標~就係飲牛奶,(唔係旺仔牛奶) 一路行一邊飲行行行 照舊去酒樓 我地一人買一盒排骨飯反去學校做早餐~~食食食 食完之後打左陣波 就排隊lu~~之後上pe,咁日跑9min~~我同on9風一組跑,我跑先, 我跑跑跑跑 一邊跑一邊玩~ 跑左11個.之後我迫9 on9風 同老師報13個,之後到on9風跑 佢跑到12個 我都係送多2個比佢,之後就自由活動 我地又打波, 我發現左 原來唔洗自己搶波, on9風 狂搶波 之後狂傳比我 我又狂入 好爽, 之後放學又打波 打打打 打到5點幾 同7海走 我見7海條傻系咁慘 諗住請佢飲自由x細杯~但係行左2間都冇~~ 咁就冇請到佢飲~ 之後就坐小巴反黎~
|