我記得 我小學5年級 就識你 你比我既印像係你運動好叻 好中意玩 對朋友好好, 小學個時 我同你同肥明 3個最fd 個時我地3個做乜9都一齊,到到中1分左班我同你地唔同班 我地大家都冇乜點搵大家, 到到中2後期我搵反肥gag玩 ,個時我先開始搵反你地成班友玩,不過過左排,肥gag有一日冇lala同我講 話你要走 個時我都唔係好信,但係到我問你個時 先知原來係真.. 我知個時都係4月頭, 得反10幾日 .原來真係有咁岩 我唔搵你地玩個時你未要走 開始搵反你個時你就要走,個時我好後悔 點解自己咁on9 分左班就唔搵你地, 係你走之前個幾日 我地成班成日出去,打下波啊 打下桌球,玩下街機 真係好開心,到你走個日 我都去唔到送你機,因為我比肥gag fake左 又說你夜晚12點飛 ,點知到個日 肥gag 又打黎 話係早上你耳經走左,,我心諗 屌你條fake西.不過算啦~~希望暑假 你求到你老豆比你反黎 ,,到時我地就見啦......
|