咁日 個個啊豆生日,呇a搞bbq,8點幾同媽媽爸爸出去食早?食完9點幾去搵啊輝,仆街 上到去m記又說約10點, 我10點去到得幾條友 之後我同啊輝 2條友去街場諗住睇人打波,點知比我撞到成日係街場見到既父子,囧ㄗ鴔?就叫我出黎一齊打,我同啊輝 同呇a2.2,打到唔記得10點幾老鼠又黎 話齊人 咁就反去7仔飲完野 再打比呇a,點知屌 啊搖重未到,我又比呇afake左,老鼠上反去等 我同啊輝就再行下街,行到11點幾-.- 個啊搖又唔黎元朗 坁蔣等h蝴蝶灣,行去坐輕鐵 坐反去元朗總站轉仕西鐵去,但係係元朗總站洛到車,屌個波波說留左個波係m記,仆街.,呇P肥代個d反去令 我同啊輝肥明肥賢陳家豪坐西鐵去先,洛左車 再坐巴士,坐左好撚耐先到, 到到見到啊搖同啊豆,on99係到坐,之後我唔記得1點幾定2點 波波班人先入黎,咁我地就再行出去買野食,買完反黎諗住燒,我先發現原來係廿幾三十度既天氣低下燒野食 係熱到仆街, 完全燒唔到重有我個個限量板巴黎有氣水送既迷你啤排個合比我d汗整到濕哂 我好傷心.我同啊輝燒左幾條腸就去左坐坐坐坐肥明個d 洛哂水 我同啊輝 係到玩7手啤,又燒多陣,之後到到6點幾就走人~坐輕鐵轉西鐵 6點>到7點幾先反到元朗 屌,洛到車 重有洛雨/. 8點幾先反到家
啊搖影左小小野
http://photo.qooza.hk/album.php?user=zero397&albumid=604734
|