咁日7點30起左身 反學校,咁日去海洋公園 wow,8點幾上車 去到11點到,之後就去睇野 睇左陣 坐纜車上山, 上個時 on9風 淆到hihi 我地成班笑9?上到去 第一樣去玩個個咩飛天乜乜 哇 我驚到仆街,之後去玩海盜船,, -.-我又係驚到仆街 玩2轉 2轉都尾埋眼玩, 我狂叫,之後去睇海豚個d 睇完就去食野, 等左好耐先有位-.-,食完去搵林太個d 9行,行完就去玩d on9遊戲,玩玩玩 我玩中左大獎 wow 之後就9行 行到4點幾上車走人,
http://photo.qooza.hk/album.php?user=zero397&albumid=662935
|