Music Playlist at MixPod.com
咁日9月1 開學~~7點出門口 7點幾反到學校~~ 咁年d中1 wow 個個呆下呆下~~我讀b班 最多人係我地班 40個 help~ 聽d啊sir 係到9up~~~ 悶到 12點9放,,去左食野,,食完去打波,,,又成個暑假冇打過 唔夠訓 又熱 打左一陣間 成個人冇哂力 好撚累,,,打到2點幾就反家