Music
Playlist
at
MixPod.com
zero397
暱稱: 維狗
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
2007 年 7 月 11 日 星期三
升中心得
分類:
未分類
2007-7-10
金日係小6學生 緊張ge日子...但係我一d唔緊張.why!?我feel band3學生其實英改好輕鬆.as.唔會係up學個到緊張as.點到一定係入到band3,但係.band1,2ge學生就唔同la!佢地會好淆自己入到飛仔學校.好似我個fd 金.佢係band2學生.但佢竟然入到第30志願ge∼伯特黎.真係要講句(公喜哂)-3-...不過大家就算入唔到心愛ge學校.都唔緊要.紙要比心機讀書就得la 我自己就入左陳震下中學,有6個同班同學同我一間
發表時間:2007-07-11 11:21 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 zero397 的日誌
)
維維 於 2007-07-14 01:20 PM 發表:
鬼唔know you媽媽is a girl a_a
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
"欣" 於 2007-07-13 12:09 PM 發表:
明明張銘霏係band2.但佢竟然入到band3伯特黎
唉∼.你去到邊間學校都會有飛仔嫁啦.
不過唔緊要.你唔好理佢地.咁就冇野!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
維維 於 2007-07-12 08:10 PM 發表:
冇錯!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
柑柑 於 2007-07-12 08:05 PM 發表:
佢係band2學生.但佢竟然入到第30志願ge∼伯特黎
(系咪張銘霏)
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 zero397 的日誌
]