MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

zero397
暱稱: 維狗
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
2007 年 7 月 17 日  星期二


升中心得2 鬱悶 分類: 未分類

7月17日.係我第一日反中學既日子.我一入到間中學.仆佢個臭街.呢到d男仔.10個有7個高過我.d女仔.都.唉...比左一個好大既自卑感我.衰然都有10幾個元小既同學同我一間.但係.同小學既feel真係好唔同.係小學.100個我有80個都識.但係,中學.得個幾個係識.衰然d老師話咩識new朋友.但係我feel 中學d人好柒串.好似.金日金.我幫條反汁反d野.唔該都冇聲.係小學,我幫一汁,佢一定回饋我一句,對著d金串既人.真的可能做到朋友嗎?

真係好想反去小學既日生.全班人都同我好fd.比面我.d老師又講得笑.d1年級既學妹學弟又同我玩.now諗反起.小學真係好!.如果你地入到中學.得自己一個人,feel冇人同你玩.歡迎打黎同我傾電話.!






訪客留言 (返回 zero397 的日誌)


維維 於 2007-08-12 12:59 PM 發表:
飛.講明先.如果你做左黑社會唔好話識我
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ch88873210 於 2007-08-08 10:21 PM 發表:
你地個d都係小問題,伯特利個d女仔...嘩.大佬,維維去到一定姣哂....有個肥婆,又唔知自己seven,仲要化哂妝....唉....仲要係老師面前食煙,唉.....仲要d老師[唔]敢理,因為佢地係黑社會,唉.....希望我唔會變成金啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YIU 於 2007-07-27 08:22 PM 發表:
我果到..
有幾個著哂短裙.
化埋裝'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



維維 於 2007-07-26 12:20 PM 發表:
著短裙!!?你就正喇.我個間冇人著T^T如果xxx著短裙既話>﹏<諗起都熱血沸騰@_@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leewaisum 於 2007-07-26 12:25 AM 發表:
見咁多人留cm..
我又留下先*
琳..
你同我簡直係同是天涯淪落人牙>33333<*
不過我個D女仔仲姣啦..
著短裙不凸指..
仲當眾姣仔..
凸凸凸凸
真係頂!!!!!!!!!'
唔順
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



陸沛 於 2007-07-18 10:56 PM 發表:
我9月3打撚柒佢地,今日有一個中4to中5的學乂a(大哥哥)同我玩.好開心
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



陸沛 於 2007-07-18 10:50 PM 發表:
哈哈,一係就矮過你on9架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



維維 於 2007-07-18 09:32 PM 發表:
唔係a_a!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



szeman930 於 2007-07-18 06:22 PM 發表:
唔知wo,but個樣ok,你想溝
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joyceyick18 於 2007-07-18 03:29 PM 發表:
係呀
我轉左blog
係:http://blog.qooza.hk/joyceyick18
多d上去啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 zero397 的日誌 ]