唉.金日要考分英文班試.我一睇份野第一頁...就.心淡了..我心係到諗...(哇下..now考中一分班試..定係小一入學試啊!!?我英文金廢,都識8成喇.第一頁..要我寫a至z.要用英文字寫數目字.(我記得有4,100,27,55,11)第二頁寫過去,現在識.(不過係 is be go 個d)第4頁...寫作...作我的pet.但係.前個一頁(姐係第3頁)完全有得抄...紙係用佢比你既詞語..改幾隻字......做完呢份小一入學試..放學之後同肥賢,月月,明明去左飲茶..飲完之後去左千色既青春無限(姐係型貼紙相個d地方).諗箸型反張..但係搞下搞下又唔型.係反青春無限玩射藍球.玩哂d錢之後我地超狗,我地(怕,同音字)左入去有d波個到,係金汁黎射.之前月同明去左打波.我同肥賢去左嘉誠既2樓.家家有球到食左4球雪糕,但係我唔夠錢.食左雪糕既話就冇錢坐車反家.之後問肥賢借左15$食.之後反左黎家.....我feel反中學真係開心過.反小學.放左學之後既自由度大左.可以同自己朋友食飯..唔洗,同老冇食.食完之後.又可以玩.真係好開心
|