MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

zero397
暱稱: 維狗
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
2007 年 7 月 19 日  星期四


中學趣事1 分類: 未分類

唉.金日要考分英文班試.我一睇份野第一頁...就.心淡了..我心係到諗...(哇下..now考中一分班試..定係小一入學試啊!!?我英文金廢,都識8成喇.第一頁..要我寫a至z.要用英文字寫數目字.(我記得有4,100,27,55,11)第二頁寫過去,現在識.(不過係 is be go 個d)第4頁...寫作...作我的pet.但係.前個一頁(姐係第3頁)完全有得抄...紙係用佢比你既詞語..改幾隻字......做完呢份小一入學試..放學之後同肥賢,月月,明明去左飲茶..飲完之後去左千色既青春無限(姐係型貼紙相個d地方).諗箸型反張..但係搞下搞下又唔型.係反青春無限玩射藍球.玩哂d錢之後我地超狗,我地(怕,同音字)左入去有d波個到,係金汁黎射.之前月同明去左打波.我同肥賢去左嘉誠既2樓.家家有球到食左4球雪糕,但係我唔夠錢.食左雪糕既話就冇錢坐車反家.之後問肥賢借左15$食.之後反左黎家.....我feel反中學真係開心過.反小學.放左學之後既自由度大左.可以同自己朋友食飯..唔洗,同老冇食.食完之後.又可以玩.真係好開心






訪客留言 (返回 zero397 的日誌)


陸沛 於 2007-07-19 07:17 PM 發表:
哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



維維 於 2007-07-19 04:14 PM 發表:
有左 n年- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



"欣" 於 2007-07-19 03:45 PM 發表:
我都覺得好開心..
我番一日學就識左好多fd..
都好happy
希望你快d有fd啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 zero397 的日誌 ]