好內冇打過,,,as反學既日子真係千篇一律-.- ,,,全班d男仔,我都識識地...最fd係一個肥仔.不過冇肥樂金肥.反8點,放4點 真係地獄,,不過上2堂一個3個字既小息.d飯,ok正,,, d老師都ok好,,反兒冇小學金嚴.肥賢識左新fd 就唔識人@@ 次次叫佢一起反家,,88我@@,now日日都係同肥肥反..反左中學幾個星期.都係金掛住小學既生活.反12點.放6點.正啊∼∼∼反中學,又要早訓,反早,,小左好多時間玩,,,彩虹都冷洛左..不過多左個星期6玩,英文堂教d野勁爽..is am are..比小學重輕鬆,但係,老師比反張{小1入學試),哇.估唔到39/19.小1既野 都得一半分,,我真係勁^^....小學既同學都好似88我..唔通唔同一間學校.傾計=冇可能!?
☆有趣小發現@.@http://www.eclass.pm.ylgps.edu.hk/templates/ eclass 估唔到重上到@@ 快d上!
|