MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

zero397
暱稱: 維狗
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
2007 年 9 月 29 日  星期六


第一次-.- 分類: 未分類

金日第一次 比自己出街@@..金日 9點幾起左身,之後飛飛黎左我home 同我一起出元郎.之後等安.之後係7仔食左d野.之後係新元郎中心.等琳.之後翔搖怡雅都黎左.之後坐西鐵係兆康等鵬..條木咀要我地等左30分鍾到-.-..之後坐輕鐵去蝴蝶灣,買左200幾野,之後去bbq場...頂,,個到超多人放左d野係到 又唔燒..之後 有10幾個好似中1既.比左個場我地..之後起左成粒鍾都起唔到火-.-. 之後我feel d野 好似唔夠我地金多個人食,之後又出反去個到買..但係琳又冇喇喇走左-.-  錢又比左..但係1樣野都冇食到@@.,,之後搖同怡2條狗lay.....買左60幾$  要我比-.-,,,,,,之後反到去bbq場..好開心..!!!(係比個場我地班人幫手之下)佢地終於起到火!!!...之後燒左1,2個鍾到..冇燒.有好多野都未食過,,,.去左沙灘玩@@,,...沙灘..好ya!!!!!!!!!!!!!!!(相信男仔會明我講咩@@)..玩左3,4個鍾之後反元郎,,係吉野家食完飯..9點幾到 反左黎@@,,,,      同朋友出街.同家人出街  feel真係好唔同@@.....下次有咩活動,,記住找我@@






訪客留言 (返回 zero397 的日誌)


yIu=] 於 2007-10-07 07:34 PM 發表:
你打錯左我個名
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



維維 於 2007-10-04 09:03 PM 發表:
係咪咩野-,-??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



szeman930 於 2007-10-04 07:40 PM 發表:
係咪ar!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 zero397 的日誌 ]