有一個月冇打喇-.- 幹....呢排林巴線發炎,,,..生係條頸到..有手指尾3分1 咁大到....食左藥感覺上好反d....冇得食熱氣野...忍口忍得好辛苦-.-...金日呢咩教師發展日...但係都要反,, 小學唔洗格嗎./.. 不過12點50 放左....放左學之後..明帶我去雞地.一間好似叫回味站.食加喱.. 20蚊有交易.. ok好食...之後反去夢工房打左2個鍾機... 一出門口,see到藍x晴佢地班人-,- 之後安明月 佢地踏(路拿) 我唔識踏..走先. 本身想買隻機戰碟...但係找左間7仔都冇-.- shit....之後唔開心咁反左黎.一反黎 當然立刻玩機戰..up 20lv.想去進化..但係...幹...有成20幾個人...等左好內 都未等到...激氣之下off左... on9 金都要等.
|