林巴線好反喇...好開心..但係係星期一 上美勞個時.個可愛小肥仔.用交剪玩.將張紙係好高之後放洛黎.剪張野..但係..佢又剪唔中張紙但係又剪中我隻手指!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!仆佢個街,,,剪中左之後流左n多血之後洛左去保健室.之後有個樣衰小姐幫我荼黃藥水.之後包到好大舊.之後上反去課室食飯..反到home.我發覺.....d黃藥水廢既... 所以我蚊開d皮.倒d藍藥水洛去...但係做工課個時唔比用隻食指,超難寫到字...到now都未好反..
|