2009 年 4 月 15 日 星期三  |
|
唔開心.../ . \" |
唉...
好多野要煩...
我點解要比人淋既野...
比人淋既多咁多囉!~
人地淋左開頭...
我就可以淋晒之後d野...
點解我要咁Wo...
我唔想...我唔想再淋咁多野呀/ . \"
點解我個腦要咁呀...
我好煩呀...我唔想...我要開心...我要有人錫呀!~...
點解咁多人係可以咩都唔淋嫁/ .\ "
唉...
BY:綠茶!~
|
| 刊登時間:2009-04-15 07:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thx!~ Posted at 2009-04-16 08:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0mmEnt@@ 見呀思有你個blog我就尼睇下xd 到此一遊;)" 要回喔~
|
網主回覆
thx!~ Posted at 2009-04-16 11:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx!~ Posted at 2009-04-16 11:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唔好錦啦,,, 大家慢慢講清楚啦,,, 可能大家都有錯,,, 大家冷靜D,, 唔好再嘈啦,,!! 好嗎??
|
網主回覆
哦...我都唔想... Posted at 2009-04-15 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Comment For You! 記得得閒上黎我個blog cm 呀~!! THX^^ 要回CM哇
|
網主回覆
THx..
好啦...我得閒就上!~^^" Posted at 2009-04-15 10:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
| |
|