2009 年 4 月 16 日 星期四  |
|
大食會XD" |
星期6...
1點...
藍田...
開大食會!~
想點玩就 睇你地啦@Q@"...
好多野玩...你想到淋到既都有@@"
每人都係$25XD"
有野食....有野玩...不過就無野送=口="
BY"綠茶!~
|
| 刊登時間:2009-04-16 08:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
哇卡卡..悶死我..不過我心情好好bo..開心到發癲"
|
網主回覆
thx!~
Posted at 2009-04-18 07:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx!~ Posted at 2009-04-18 07:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx!~ Posted at 2009-04-18 07:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
2009年04月18號 呱呱到此一游 CommEnT:S0r···遲左回呀
|
|
|
Comment For You! 記得得閒上黎我個blog cm 呀~!! THX^^ 要回CM哇
|
網主回覆
55!~ Posted at 2009-04-18 10:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`/ 車`冇野送O既xD `/ c 0 m m 3 n T`;]
|
|
| «‹ October 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
| |
|