2009 年 4 月 21 日  星期二   晴天
 

好孤獨...

唉...

我唔明點解...可以個個人都唔倍我...

唉...

我頂唔順啦...

我好想死...我好想有人倍我呀...

唔通...想要人倍干1我..都要咁難?...

唉...咩人都唔僧理我啦...

好灰...

唔知又要等到幾時...先開始有人可以理下我囉!~

真係好命苦呀...

唉...

命運真係要咁玩我囉!~

真係比佢玩死囉!~

呀媽呀...我可以點呀?

...

...

...

...

唉...

都係無人幫到我啦...

我真係唔知自己可以點囉!~

灰又無咩用啦...

為有................

天天努力向上...

加油...

by:綠茶!~

刊登時間:2009-04-21 06:46 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 zero77492002 的日誌)


anneloksze 於 2009-04-22 10:26 PM 發表:
小B::
((開心有一天`唔開心有一天`}}
甘似我果句嘅`
{{開心又一日``唔開心又一日}}=.=
咩甘岩呀`
------------
哥``
做咩呀??`
成日都甘灰=,=``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chanyeeman02 於 2009-04-22 09:41 PM 發表:
做人咁灰做咩呢..
開心有一天..唔開心有一天..
點解唔開開心心咁過呢..!?
哇卡....~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mico_lzn 於 2009-04-22 07:32 PM 發表:
其实有很多人都关心你噶
HAPPY D 啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alwaylove02 於 2009-04-21 08:48 PM 發表:
CM,,,
唔好成日諗野錦灰啦,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你要反學啦...你就會少左好多好多時間倍我啦/. \"
Posted at 2009-04-21 11:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 zero77492002 的日誌 ]


zero77492002

暱稱: ※綠茶※
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031


最新日誌

越深愛一個人,就越難放...
我放棄了facebook!
我就頂唔順個[小吉大佬...
日日如事,
唉...一年了...


日誌分類

全部 (281)
日記 (1)
未分類 (283)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言