2009 年 4 月 29 日  星期三   晴天
 

無咩心情...

我開始唔係好想打日記...

因為打左又唔知咩咁/ . \"

唉...

我幾日都玩得好on9...

去左加拿大fd屋企食飯...

又係佢屋企玩劍囉!~

好正呀...

不過一淋到無人錫就好唔開心啦/ . \"

唉...佢太忙啦...

by:綠茶=X="

刊登時間:2009-04-29 10:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 zero77492002 的日誌)


babyching123 於 2009-05-31 01:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-06-01 11:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babyching123 於 2009-05-31 01:27 PM 發表:
嗨..你好牙小綠^^仲記得我嗎~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lam819 於 2009-05-13 06:31 PM 發表:
打blOG...∼∼∼∼∼∼∼∼∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lam819 於 2009-05-13 06:31 PM 發表:
久違的 cOmm3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hebebabe 於 2009-05-10 11:16 AM 發表:
(0MMENT ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lam819 於 2009-05-04 05:59 PM 發表:
加拿大?

你去咗加拿大?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lam819 於 2009-05-04 05:58 PM 發表:
rE`
primelabel

做咩冇啦啦入人QOOZA話人?

白痴果個係你就真!

話人都比個理由人啦唔該!

=========================

cOmn3nt哦~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



primelabel 於 2009-05-03 04:21 PM 發表:
我係路過既
都睇唔過眼呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



primelabel 於 2009-05-03 04:20 PM 發表:
唔該你咪咁白痴啦
我覺得你做人好自私
你唔識理下人地感受架?
你幾歲呀??
依d野唔洗人教你呀??
你知唔知所做既咁多白痴行為
會傷害好多人架
你係咪男人黎架
係就唔該你做番一個男人應該做既野啦
無d男子氣概
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我完全唔知你講咩野囉!~
你係咪入錯左呀?
你鬧人就講下理由啦...
Posted at 2009-05-03 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



primelabel 於 2009-05-03 04:19 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 zero77492002 的日誌 ]


zero77492002

暱稱: ※綠茶※
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


最新日誌

越深愛一個人,就越難放...
我放棄了facebook!
我就頂唔順個[小吉大佬...
日日如事,
唉...一年了...


日誌分類

全部 (281)
日記 (1)
未分類 (283)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言