2009 年 6 月 11 日  星期四   晴天
 

發惡夢...

我琴晚係公司到訓著左...訓左2個鍾到啦...

不過係訓個2個鍾...係咁發惡夢...

我好驚...我真係好驚....

我果時...成身出晒汗....

真係好唔得咁...

之後就係咁頭痛...

可能我太累啦...

/ . \"

不過我都唔知咩野事...

唉...

我今日買左個銀包...一對鞋...

我買鞋果時....

=x="

見住你...新鞋到...就叫佢比對我啦=3333="

唔屎同人一齊...

貴d就貴d...不過都幾靚-x-"

adidas >口<"萬歲....

之後就買左個黃色Vivienne Westwood銀包包...

Vivienne Westwood>口<"萬歲....

BY:綠茶...

今日買野買得好開心呀XD"

我今日先明白我自己有幾衰...

唉...

不過都過左去啦...

兩日無訓...今日放假....訓反夠本先 XD"

早抖啦...

刊登時間:2009-06-12 12:04 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 zero77492002 的日誌)


Lam819 於 2009-06-16 12:03 PM 發表:
cOmm3nt=]

好懶呀你...唔打BLog
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nikashanshan 於 2009-06-14 07:30 PM 發表:
哈哈哈;.c0mment:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx!~...
Posted at 2009-06-15 05:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Lam819 於 2009-06-13 10:18 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lam819 於 2009-06-13 10:17 PM 發表:
回cOmm3nt

幾令呀d野
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lam819 於 2009-06-13 10:16 PM 發表:
rE `

串我咁話喎...-3-

係...我會努力溫書的=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chanyeeman02 於 2009-06-13 12:05 PM 發表:
cmcm~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx Bb...
Posted at 2009-06-13 03:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lam_kelly 於 2009-06-12 09:43 PM 發表:
cmcm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx 
Posted at 2009-06-13 09:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



anneloksze 於 2009-06-12 12:21 PM 發表:
cm到``
買野買成2千蚊=口=``
有冇搞錯丫!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 無錯...
Posted at 2009-06-13 08:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Lam819 於 2009-06-12 10:52 AM 發表:
早抖... xd=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lam819 於 2009-06-12 10:52 AM 發表:
加油啦~~

^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 zero77492002 的日誌 ]


zero77492002

暱稱: ※綠茶※
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


最新日誌

越深愛一個人,就越難放...
我放棄了facebook!
我就頂唔順個[小吉大佬...
日日如事,
唉...一年了...


日誌分類

全部 (281)
日記 (1)
未分類 (283)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言