2009 年 6 月 23 日  星期二   晴天
 

e+反早啦...

唉...開始無得出街玩啦...

唉...我又無得玩啦=x="

日日都要返早....

得夜晚先可以出去玩下...

又無得打機...

咩都無...

正係得個做...

灰/ . \"....

BY:綠茶...

刊登時間:2009-06-23 08:54 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 zero77492002 的日誌)


anneloksze 於 2009-06-27 08:44 AM 發表:
唔好甘灰`
我比個cm釨你`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



strawberry99 於 2009-06-24 12:59 PM 發表:
c/\/\子"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx!~
Posted at 2009-06-24 08:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 zero77492002 的日誌 ]


zero77492002

暱稱: ※綠茶※
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


最新日誌

越深愛一個人,就越難放...
我放棄了facebook!
我就頂唔順個[小吉大佬...
日日如事,
唉...一年了...


日誌分類

全部 (281)
日記 (1)
未分類 (283)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言