2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天
 

唉呀...

點解有d人會咁呢...

真係唔明...

不過都算啦...

唉XD"...

唔知咩事呢排開心左,不過又燥低左...

唉,,,

真係唔知咩事,,,就快精神分裂啦/ . \"

點解...

早知就唔好...好心做壞事啦...

唉...

不過都算啦...

唔做都做左囉..咁可以點呢?~

咁知知道佢地係D咩人...

正係得個嘈...又唔識點去淋...

不過做咩都無所謂啦...

又唔係我...

咁佢地點我都理唔到啦XP"...

大個又或者會明既,,,

唉...

>"<...

到無聊野啦...

琴晚係公司到訓訓下...落勁大雨囉!~

又要比D雨嘈醒...

真係燥低...

之後就又要有2隻柜要過重...重要1隻做完等1個鍾先做第2隻...

>"<...

煩死...

今日放公果時都有小小雨...

無帶傘...

係到淋雨XP"...爽呀XD"

反到屋k果面去左樓下食早晨XP"...

之後就食藥....打完日記就差唔多訓啦XP"...

呵呵...

BY"綠茶!~

 

 

刊登時間:2009-07-07 08:58 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 zero77492002 的日誌)


Z_Babii 於 2009-07-08 09:29 PM 發表:
尋晚s0r也._.`
無打番比您 ;;
因為佢吾比我打 ..
c0MmEnT也*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuailove 於 2009-07-08 10:56 AM 發表:
c0mMenT 4 y0u
bY..aI
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaya159 於 2009-07-07 06:29 PM 發表:
c0mment=]*
要回嫁"-__-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaya159 於 2009-07-07 06:29 PM 發表:
c0mment=]*
要回嫁"-__-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaya159 於 2009-07-07 06:29 PM 發表:
c0mment=]*
要回嫁"-__-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angel_9258 於 2009-07-07 03:53 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-07-08 08:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



s1121821 於 2009-07-07 02:38 PM 發表:
比多個你na~^3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



s1121821 於 2009-07-07 02:38 PM 發表:
^^好耐冇比cm仔你la~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lam819 於 2009-07-07 10:57 AM 發表:
rE

我都撐你嫁=]

^^

唔好做孤苦既小綠呀=] (我有see msn 嫁=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝呀...
Posted at 2009-07-07 11:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Lam819 於 2009-07-07 10:55 AM 發表:
搶1 =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 zero77492002 的日誌 ]


zero77492002

暱稱: ※綠茶※
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


最新日誌

越深愛一個人,就越難放...
我放棄了facebook!
我就頂唔順個[小吉大佬...
日日如事,
唉...一年了...


日誌分類

全部 (281)
日記 (1)
未分類 (283)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言