今天
11:30 起身
11:45 跟住去DD(畫畫)
1:15 去MM買食!勁多人!
2:00 返H
2:10 換SS服(童軍服)
2:30 上咗SS!狂被Sir叫我操#狂LEFT<RIGHT<LEFT<RIGHT......
3:59 可以休休
4:15 又操
5:00 走得啦^~^
5:15 回到HH
5:30 沖涼
5:45 開CC(COMPUTER)
6:00 MSN!狂等Y珈ON
6:10-8:59 等...............
9:00 Y珈ON啦
9:01 好HAP
10:00 MSN
11:30 Z.Z.Z.Z..Z...
|