9月10號放左學翻左大陸
好開心啊!!
翻去飲喜酒 幾驚啊sir 唔比
不過我醒 話大陸有急事 唔翻唔得...
嘿嘿-a-
一放學就即刻返左屋企
沖凉..洗頭..發妝..等等
好趕啊!!唔夠時間
哈哈-x-:
直到6點幾道 先去九龍塘過羅湖
過到羅湖7點幾 再過關
我系自動過關 好好玩
過到羅湖 上埋車就換左張卡 打比大陸D FD
直到11點幾 到左大陸喇 一落車就見到一班朋友系車站等我 好開心xd
一直玩到星期一先系大陸翻黎 好唔捨得 系朋友面前仲喊左 好無奈 呼呼~~
希望新年過D到啦 甘樣 就有得翻
分類: 未分類 |