經歷過風風雨雨..................咁又一年喇..............要留班o既就留班 要補考o既就補考.....唉...唔多講........講重點先........我發誓......我升班的話....凡系見到我...... 我都請佢食 m記
推 推 推 推 推 推 推 推 推 推 推 推 推 推 推 推 推 推 推
推
手渣雪高一個 大家唔好話我姑寒.......金融海嘯.....對我打擊實在太大....
唉..........聽日就系補考數學....... 而今日又有人話搞BBQ 冇曬mood 只好推左佢..........如果有得簡...我真系想做反個普通人~~!....點解個天對我咁唔公平...? 系咪妒忌我太靚仔? 有冇人系心理醫生啊!? 快d黎開解下我~"~
有冇我o既fans ~~~~~~~~~~~~~~~~識數學丫!???????救命丫.........16號補考數學.........有冇人可以教下我a0a?