係星期一晚,,我好衰唔衰話左比死陳雪瑩聽我對邊個有好感,,佢英成我唔講,,點知今日個個都知....唉....我後悔我咁傻相信了你.......其實我又唔係中2,,你咪暢囉!!小弟係第一次係我自己個blog到留言,,希望大家支持下啦!!xDDD