學生會既排球比賽開始左lu...但係得f.5有得玩-v-'...
陳智杰聽日就比賽喇!!加油啵-v-+
今日科學張sir冇返...黎左個代課老師...]]]]
我地一黎到門口又唔係好嘈就比佢罵...[]]]
我隻foot唔夠直就扔左我貼住塊玻璃...- -
入到科學室又罵...]]]
又係咁串陳平,黃暉同定定...
連monitor都串....
monitor溫書又比佢罵...]]]
跟住個miss問定定既野定定啱左又用第2個答案...]]]
我忍唔住成堂卑實佢-3-'...好彩冇捉我姐-v-
放左學即刻跑返屋企等miss黎幫我保習...唉- -''''''
P.S:聽日你地加油喇!!*V*
|